Доставка, оплата і умови повернення товарів


Способи доставки

У нас передбачені такі способи доставки:
   - у відділення перевізника (Нова Пошта, Автолюкс, Делівері, Ін-тайм);
   - за вказаною адресою кур'єром («до дверей»);
   - кур'єром в межах міста (тільки для м. Львів)
   -  самовивіз;
Безкоштовна доставка у відділення перевізника при замовленні товарів на суму більше 3000 грн.
Доставка важких та/або об'ємних та/або негабаритних товарів узгоджуються в індивідуальному порядку.
При отриманні замовлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні перевізника у присутності співробітника перевізника.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти відповідний акт (претензію перевізнику).
 

Способи оплати

- по перерахунку (платіж згідно рахунку фактури за допомогою будь-яких платіжних систем, напр. Приват24, тощо);
- оплата накладним платежем (післяоплата згідно умов перевізників);
- готівковий платіж в магазинах вказаних в розділі "Контакти".

 


Умови повернення та обміну товару

1.Поверненню/обміну, підлягає товар, якщо з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в супроводжуючих документах до товару) згідно з законом про "Захист прав споживачів".

2.Поверненню/обміну не підлягає товар, якщо:
   - він був у використанні;
   - відсутня або пошкоджена упаковка товару;
   - товар має видимі сліди використання;
   - товар має видимі технічні пошкодження;
   - відсутні чек або гарантійний талон.
   -  товар входить в категорію, що не підлягає поверненню, а саме:
        - рукавички,
       - фоточутливі товари,
       - зубні щітки,
       - засоби, що потребують спеціальних умов зберігання
   - обладнання, що було скомплектоване виробником під покупця
   - лікарські засоби
   - інші товари згідно з законом про "Захист прав споживачів".

3. Для того щоб повернути товар необхідно зв'язатися з  представником нашої компанії за тел. 0800501242 або будь-яким телефоном вказаним на сайті в розділі "Контакти" та вказати причину повернення/обміну.

4. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо).

5. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо у магазинах, що вказані в розділі сайту "Контакти", або товар надсилається узгодженим сторонами перевізником. Оплата за доставку товару, що повертається — коштом відправника.

 
ua