Доставка, оплата і умови повернення товарів


Способи доставки

У нас передбачені такі способи доставки:
   - у відділення перевізника (Нова Пошта, Автолюкс, Делівері, Ін-тайм);
   - за вказаною адресою кур'єром («до дверей»);
   - кур'єром в межах міста (тільки для м. Львів)
   -  самовивіз;
Безкоштовна доставка у відділення перевізника при замовленні товарів на суму більше 3000 грн.
Доставка важких та/або об'ємних та/або негабаритних товарів узгоджуються в індивідуальному порядку.
При отриманні замовлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні перевізника у присутності співробітника перевізника.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти відповідний акт (претензію перевізнику).
Доставка здійснюється по всій території України за виключенням тимчасово окупованих територій.
 

Способи оплати

- по перерахунку (платіж згідно рахунку фактури за допомогою будь-яких платіжних систем, напр. Приват24, тощо), відеоінструкція ► [тут]
- оплата накладним платежем (післяоплата згідно умов перевізників);
- готівковий платіж в магазинах вказаних в розділі "Контакти".

 


Умови повернення та обміну товару

 

  1. Товари, розміщені на сайті, не призначені для особистого, домашнього або іншого використання, не пов’язаного з підприємницькою діяльністю, а тому товар належної якості не підлягає поверненню або обміну на аналогічний у продавця, якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 

  1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:

1) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) пропорційного зменшення ціни.

 

  1. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника і які неможливо було встановити при прийомі товару, та які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, а після їх усунення проявляються знову, покупець має право за своїм вибором:

1) вимагати заміни товару;

2) вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.

 

  1. Витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе продавець.

 

  1. Для того щоб повернути товар, необхідно зв'язатися з  представником нашої компанії за тел. 0800501242 або будь-яким телефоном, вказаним на сайті в розділі "Контакти", та вказати причину повернення/обміну.


 

  1. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо).


 

  1. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо у магазинах, що вказані в розділі сайту "Контакти", або надсилається узгодженим сторонами перевізником.

 

 

 

en